محمد گروسی

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از اجرای فاز دوم ساماندهی معابر محله فرح بخش در عظیمیه با توزیع ۱۷۰ تن آسفالت خبر داد و گفت: رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از اهداف بهسازی معابر است.

محمد گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به منظور بهسازی وضعیت معابر شهری، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین، معابر دوم خیابان «فرح بخش» بهسازی شد.

این مسئول با بیان اینکه  بهسازی و ترمیم آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری است، افزود: در این راستا با توزیع ۱۷۰ تن آسفالت، معابر فاز دوم خیابان فرح بخش بهسازی شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری بهسازی معابر منطقه به ویژه محله اسلام آباد در اولویت اقدامات عمرانی منطقه قرار داشته، افزود: تلاش می‌شود با استفاده از امکانت موجود تمامی معابری که نیاز به ترمیم دارند، بهسازی شود.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج اجرای ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد و افزود: در همین راستا این منطقه  با استقرار اکیپ های آسفالت اقدام به اجرای طرح عمرانی به منظور بهسازی معابر محلات کرده است.

گروسی با اشاره به اینکه هدایت آب‌های سطحی، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از دیگر اهداف بهسازی این معابر است، گفت: بر همین اساس عملیات بهسازی و مرمت آسفالت معابر منطقه در سال آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =