محمد اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: جلسه کارگروه راهبری پروژه مترو صبح امروز با بررسی مسائل فنی و مالی برگزار و سناریوهای پیش رو بازخوانی شد.

محمد اسدیان در گفتگو با کرج امروز هدف از برگزاری جلسات کارگروه راهبری را هم اندیشی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی جهت راه اندازی پروژه مترو دانست و اظهار داشت: تأخیر زمانی در بهره برداری از قطار شهری فراتر از حد معقول و صبوری شهروندان بوده و امیدواریم که بتوانیم در اسرع وقت به نتیجه لازم دست یابیم.

وی افزود: در جلسه امروز دوازده مسئله در حوزه های فنی و مالی مترو مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتو سناریوهای احتمالی برای ادامه پروژه مورد بازخوانی و بررسی قرار گرفتند که انعقاد تفاهم نامه با متروی تهران یکی از مهمترین موارد بود.

اسدیان تصریح کرد: مقرر گردید تا متن تفاهم نامه که بر نحوه انتقال واگن های مترو، آموزش، تامین نیروی انسانی برای اپراتوری و پرسنل تخصصی مورد نیاز و چند محور دیگر تاکید دارد، جهت بررسی بیشتر به دفتر مدیرعامل متروی تهران ارسال و در ادامه توافق لازم برای نهایی و اجرایی شدن آن صورت پذیرد که نقش بسزایی در ریل گذاری ادامه پروژه به سمت راه اندازی و بهره برداری خواهد داشت.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج خاطر نشان کرد: با بهره برداری از مترو، امکان سفرهای درون شهری با زمان و هزینه کمتر برای شهروندان مهیا شده و گره گشایی از معضل ترافیک و راهبندان های طولانی و کاهش مشکلات زیست محیطی صورت می پذیرد و انتظار داریم که با رفع مابقی چالش ها بتوانیم در میان مدت تعدادی از ایستگاه ها را در وضعیت فعالیت قرار دهیم.

یادآور می شود در این جلسه علم قاسم پور سخنگو و رئیس کمیسیون تلفیق، علیرضا رحیمی نایب رئیس، مسعود محمدی رئیس کمیسیون حمل، نقل و ترافیک، مجتبی حاجی قاسمی دبیر اول، حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و علی ذبیحی عضو شورای اسلامی شهر و مصطفی سعیدی شهردار کرج و تعدادی از مشاورین و کارشناسان فنی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =