مسعود محمدی

رئیس کمیسیون حمل، نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: در پیک سفرهای درون شهری پایان سال محدودیت تردد اعمال نشده و ترافیک نیاز به مدیریت دارد.

مسعود محمدی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز با اشاره به لزوم مدیریت ترافیک سطح شهر در روزهای پایانی سال اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و افزایش تقاضای سفر و اینکه هیچگونه محدودیتی در سال جاری جهت تردد وسایل نقلیه اعمال نشده است، لزوم مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ضرورت دارد.

وی افزود: در این راستا تمهیداتی همچون تمدید ساعت کاری ناوگان حمل و نقل عمومی، عدم صدور مجوز حفاری و پروژه های عمرانی که موجب مسدود شدن معابر میگردد و هماهنگی مستمر مدیریت شهری با پلیس راهور به جهت مدیریت توقف خودروها و رفع برخی نواقص جزئی تجهیزات راهنمایی تا حدودی موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

بارش های بهاری شهرداری را غافلگیر ننماید

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پارلمان شهری کرج ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی های پیش رو آمادگی لازم جهت رفع آبگرفتگی های احتمالی از موضوعاتی است که باید مد نظر مدیریت شهری قرار بگیرد تا ترافیک روزهای پایانی با موضوع آبگرفتگی تشدید نشود.

تقاضا برای پرهیز از سفرهای غیرضرور در ساعات پیک ترافیک

محمدی تصریح کرد: در کنار اقداماتی که می بایست مدیریت شهری انجام دهد و شهروندان محترم نیز در این موضوع میتوانند کمک نمایند، پرهیز از سفر های غیر ضرور در ساعت پیک ترافیک و توزیع سفرها در طول شبانه روز می باشد تا شاهد وضعیت بهبود ترافیک در روزهای پایانی سال باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان خواستار اتخاذ تمهیداتی برای بهاری شدن چهره شهر در حوزه های خدمات شهری در آستانه بهار طبیعت شد و گفت: اقدامات شهرداری به ویژه در حوزه ساماندهی و زیباسازی مبادی ورودی و خروجی شهر می تواند چهره بهتری از کرج را در برابر دیدگان مسافرین نوروزی و گذری قرار دهد و این مسئله مورد تاکید شهروندان نیز می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =