رحیمی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: به دنبال جذب شتاب دهنده‌های مختلف در کارخانه نوآوری هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و... شهر را از میان برداریم.

علیرضا رحیمی در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در گفت‌وگو با خبرنگار کرج امروز اظهار کرد: برنامه ریزی برای راه اندازی این کارخانه از دوره پنجم شورا با هدف حمایت از استارت آپ‌ها و شتاب دهنده‌ها کلید خورد.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه شهری باید به جوانان و نخبگان اعتماد کنیم، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به توجه به توانمندی‌های جوانان تاکید بسیاری داشتند و امروز اگر به دنبال حل بسیاری از مشکلات کلانشهر کرج هستیم، باید از فکرها و ایده های نو حمایت کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: به دنبال جذب شتاب دهنده‌های مختلفی در این کارخانه هستیم تا از طریق عملیاتی شدن ایده‌های آنها بتوانیم بخشی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و... شهر را از میان برداریم.

عدم توفیق مدیریت شهری در استفاده از ایده‌های استارت آپی

وی ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی این کارخانه کمتر شاهد حضور نخبگان و جوانان البرزی در کارخانه‌های نوآوری پایتخت باشیم، مدیریت شهری به دنبال فراهم کردن شرایط و تکمیل بلوک‌های نیمه تمام این کارخانه است و امیدواریم با جذب اعتبار مناسب  این اتفاق هر چه سریع تر بیفتد.

به گفته عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج، مدیریت شهری به دنبال این است که با استقرار استارت آپ‌ها در این کارخانه، موضوعاتی جهت پیگیری به آنها محول کند تا با طوفان فکری جوانان شرایط بهتری برای شهرمان رقم بخورد. هرچند مدیریت شهری تا کنون دستاورد قابل توجهی در حوزه استفاده از ایده‌های استارت آپی نداشته ولی در این دوره نگاه ویژه‌ای در این خصوص وجود دارد.

این مسئول گفت: در نظر داریم اجتماعی از جوانان نخبه در شورا تشکیل دهیم تا با همکاری آنها اهداف پیش بینی شده را محقق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =