جلسه گزارش فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

شهردار کرج گفت: نحوه تبدیل وضعیت نیروهای خدوم ایثارگر و شرکتی با رعایت عدالت و در فضای سالم صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی در جلسه ای که صبح امروز با حضور اعضاء شورای شهر و دیگر مسئولان مربوطه در خصوص گزارش فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برگزار شد، اظهار کرد: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجموعه شهرداری پس از سال‌ها مسکوت ماندن در این دوره از مدیریت شهری در فضایی شفاف و سالم در حال انجام است.

سعیدی با بیان اینکه ایجاد امنیت شغلی و ساماندهی در خصوص وضعیت کارکنان تاثیر مستقیمی در رابطه با ارتقاء سلامت اداری خواهد داشت، گفت: تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری در آنان بسیار مهم و ضروری است.

شهردارکرج اظهار داشت: ارتقاء سلامت اداری با ایجاد امنیت شغلی کارکنان فراهم خواهد شد و این کار موجب افزایش سطح بهره وری در محیط کاری و افزایش انگیزه در کارکنان می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولینی که به طور مستقیم با موضوع تبدیل وضعیت و ساماندهی نیرو های شرکتی دخیل بودند، افزود: خوشبختانه برگزاری آمون تبدیل وضعیت در فضای سالم و با رعایت عدالت برگزار شده و دیگر روند اجرایی این طرح در فضای سالم پیش خواهد رفت.

شهردارکرج با تاکید براینکه شفاف‌سازی در عملکرد شهرداری از مطالبات مهم مردم به شمار می آید، افزود: تلاش می شود در مجموعه شهرداری کرج در تمام زمینه ها به صورت شفاف عمل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =