غلام قربانی - کراپ‌شده

گروه جهادی شهید سلطانی شهرداری کرج طی اردوی سه روزه که از فردا دوشنبه -۲۳ اسفند ماه- آغاز می شود، با غبارروبی از مصلی نماز جمعه، آن را مهیای دعای سال جدید و برگزاری اعیاد شعبانیه و مراسمات ماه مبارک رمضان می نماید.

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سید الشهداء (ع) شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق اظهار داشت: گروه جهادی شهید سلطانی در آخرین ماموریت خود در سال جاری نسبت به غبارروبی و زیباسازی مصلی نماز جمعه اقدام می نماید تا این مکان مقدس آماده میزبانی از اعیاد شعبانیه، دعای سال جدید و محافل قرآنی ماه مبارک رمضان گردد.

وی افزود: گروه جهادی شهید سلطانی طی سال جاری مأموریت های متنوعی را در البرز و سایر استانهای کشور در راستای محرومیت زدایی و کمک رسانی به بحران زدگان بلایای طبیعی در دستور کار داشته است و باور داریم که خدمت و نوکری مردم پست و مقام نمی شناسد و هر فرد در هر رده و جایگاهی که باشد، می تواند برای خدمت به نیازمندان و نقش آفرینی در مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی آستین همت بالا بزند.

سرهنگ قربانی با اشاره به قرار گرفتن در ایام اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: همچنین ظهر پنج شنبه جاری و به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان عج الله و نیمه شعبان جشن باشکوهی را مقابل ستاد مرکزی شهرداری ویژه پرسنل و مراجعین برنامه ریزی کرده ایم که ان شاء الله اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =