چپرد ار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با اختصاص اعتبار مناسب، برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس صورت گرفته و امیدواریم طی دو سال آینده، این مجموعه برای بازدید عمومی شهروندان آماده شود.

به گزارش کرج امروز، جواد چپردار امروز ۲۲ اسفند در حاشیه بازدید از گلزار شهدای چهارصد دستگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه امروز ما بیش از همیشه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در میان نسل جوان نیاز دارد.

وی افزود: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از فاکتورهای مهم در بحث مقابله با نفوذ فرهنگی و شکست توطئه دشمنان است.

این مسئول با اشاره به اهتمام شورای ششم در بحث تکریم شهداء، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی که برای حفظ امنیت و موجودیت این مرزوبوم از جان خود گذشته‌اند، از اولویت‌های مدیریت شهری کرج است.

چپردار با تأکید بر اهمیت قدردانی از خانواده شهداء، اضافه کرد: اعضای شورای ششم در هر فرصتی در محضر خانواده شهدا به‌ویژه مادر و پدران این عزیزان حاضر می‌شوند تا از دعای خیر آنها بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه‌ای به بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است، گفت: در بودجه سال آینده، به هر ردیفی که مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود به‌صورت خاص توجه شده است.

رئیس شورای شهر کرج افزود: با اختصاص اعتبار مناسب، برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس صورت گرفته و امیدواریم طی دو سال آینده، این مجموعه برای بازدید عمومی شهروندان آماده شود.

این مسئول ادامه داد: در بودجه سال آینده، مساعدت ویژه‌ای برای حمایت از مساجد مناطق ده‌گانه که بخشی از مسئولیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را به عهده دارند، صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه معاونت فرهنگی نیز بودجه مناسبی برای برگزاری مراسم و برنامه‌های مناسبتی از جمله مراسم اربعین، اعیاد مختلف، برنامه‌های مذهبی و... در نظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: سال آینده برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی با اولویت مناطق کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =