حمید عبدالله پور-سازمان سیما منظر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با هدف پاکسازی چهره شهر از نازیبایی ها و آراستگی محیط شهری در آستانه سال نو، پل‌های شهر کرج با فلاور باکس گل طبیعی تزئین شدند.

حمیدرضا عبداله پور در گفتگو با خبرنگار کرج امروز از اجرای بهسازی و رنگ آمیزی باکس های گل بر روی پل های شهر خبر داد و گفت: ایجاد فضایی زیبا و با نشاط در مکان های عمومی شهر و به ویژه در مسیرهای تردد شهروندان یکی از برنامه های سازمان در قالب طرح های استقبال از بهار است.

وی با اشاره به کاشت انبوه گلهای بهاری در سطح شهر گفت: در هرجایی که امکان و بستر لازم بر ای کاشت گل و درخت وجود داشته باشد، از ایجاد چشم اندازی زیبا دریغ نخواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه با همراهی هنرمندان، فضای شهری را با هنر مانوس خواهیم کرد به برگزاری جشنواره تخم مرغ های رنگی در ۵ نقطه از شهر اشاره کرد و افزود: کارگاه رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ نوروزی با حضور هنرمندان در پیاده روی مقابل مجتمع تجاری مهستان – باغ فاتح – میانجاده میدان آزادگان و کرج برپا شده تا به ایجاد فضای با نشاط بهاری در شهر کمک کند.

به گفته عبداله پور، تخم مرغ های رنگی توسط هنرمندان تصویر ساز، طراحی و رنگ آمیزی می‌شود و آثار تکمیل شده در مناطق دهگانه کرج جانمایی می‌شود تا در ایام نوروز جلوه‌ای زیبا به شهر کرج ببخشند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدیدخبر داد و گفت: معاونت زیباسازی و اداره هنرهای شهری و طراحی و مبلمان در نظر دارد در ایام تغییر و تحول طبیعت، چهره شهر را به سمت زیبایی، نشاط و پویایی سوق داده و شهروندان در روزهای آینده شاهد اضافه شدن اِلمان‌های نوروزی در سطح شهر خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =