حامد احسانی نژاد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج ضمن قدردانی از دست اندرکاران و برگزارکنندگان ششمین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر، به برگزیدگان و حائزین رتبه های برتر در بخش های مختلف این جشنواره تبریک گفت.

حامد احسانی نژاد در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: اهمیت کار رسانه در عصر امروز که شاهد جنگ نرم بین قدرت ها هستیم، بیش از هر زمان دیگری ملموس گردیده و خانواده مطبوعات و رسانه ها باید به بازوان قدرتمندی جهت تحقق جهاد تبیین و ایجاد شفافیت و امیدواری در جامعه تبدیل شوند.

وی افزود: البرز یکی از استانهای با ظرفیت و استعداد بالا در حوزه رسانه و فضای مجازی می باشد که می توان از این فرصت در راستای اطلاع رسانی سازنده، آموزش های شهروندی، ترویج حقوق شهروندی، مطالبه گری مشکلات جامعه و تقویت ارتباطات مردم و نهادهای خدمت رسان بهره برد و این سیاست در دستور کار اداره کل ارتباطات شهرداری کرج قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره های رسانه ای همچون جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها یا جشنواره ابوذر، گفت: هرچه فضای رسانه ای استان رقابتی تر و کیفی تر و پُرنشاط تر شود، به همان میزان مخاطبین بیشتری خواهد داشت و از آنجا که رسانه پل اصلی ارتباط مردم و مسئولان به شمار می رود، قطعاً آثار در حل سریع تر مشکلات و افزایش اعتماد مردم نسبت به حاکمیت خود را نشان می دهد.

مدیرکل ارتباطات شهرداری کرج ادامه داد: بنده به نوبه خود از عوامل، دبیرخانه و دست اندرکاران اجرایی ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قدردانی نموده و به برگزیدگان و حائزین رتبه های برتر تبریک می گویم و ضمن خداقوت به کلیه شرکت کنندگان محترم، امیدوارم که با تیترها، عکسها، گزارشها، اخبار و مطالبی که با هنرمندی اهالی مطبوعات تولید و منتشر می گردد، شفافیت بیشتری در جامعه ایجاد شود و میهن اسلامی همواره در مسیر تعالی و اعتلاء و آبادانی بیشتر در حرکت باشد.

احسانی نژاد با تاکید بر حمایت مستمر و هدفمند مدیریت شهری کرج از رسانه ها، خاطر نشان کرد: جا دارد از یکایک اصحاب محترم رسانه و خبر به ویژه عزیزانی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت دارند، به جهت همکاری تنگاتنگ در سال ۱۴۰۰ که روزهای پایانی آن را پشت سر می گذاریم، قدردانی نموده و سالی توأم با عزت و پیشرفت را برای خانواده بزرگ مطبوعات استان از درگاه خداوند سبحان استعانت نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =