شورای برنامه ریزی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اقدامات قبل و بعد از مراسم چهارشنبه سوری در راستای کاهش حوادث و پاکسازی چهره شهر را تشریح کرد.

غلامرضا رضوانی الوار دقایقی قبل در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: معاونت های خدمات شهری مناطق ده گانه طی روزهای گذشته با جمع آوری مواد اشتعال زا، لاستیک و غیره از سطح محلات، ضمن مهیا ساختن شهر برای ورود به سال جدید، پاکسازی لازم را برای جلوگیری از وقوع حوادث آتش سوزی چهارشنبه سوری در دست اقدام قرار دادند.

وی از آماده باش کامل پاکبانان و سبزبانان طی امشب خبر داد و افزود: در حال حاضر تیم های خدمات شهری روند پاکسازی آثار آتش بازی ها و خسارت های جزئی وارده به مبلمان شهری را آغاز کرده اند تا فردا صبح که همشهریان روانه محل کار می شوند، با خاکستر و الوارهای نیمه سوخته یا لاستیک های رها شده در معابر و پیاده روها و پارکها مواجه نگردند که الحمدلله امسال توجه به نکات ایمنی و توصیه های آتش نشانی قابل تقدیر بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه از وقوع ۴۱ حادثه در مراسم چهارشنبه سوری امسال خبر داد و تصریح کرد: حریق واحدهای مسکونی، تجاری، خودرو، درختان، محل دپوی ضایعات و باغ و همچنین انفجار مواد محترقه، حریق ترانس برق و واژگونی خودرو از جمله حوادث امشب بودند که ۱۵۸ نیرو به همراه ۵۶ دستگاه خودروی امدادی به محل حوادث مذکور اعزام شدند.

رضوانی در ادامه از تلاشها و اقدامات فرماندهان و نیروهای آتش نشانی که طی ساعات و روزهای گذشته شجاعانه و با صبوری برای اعزام به محل حوادث احتمالی و کمک به نجات جان همشهریان در آماده باش کامل قرار داشتند، قدردانی کرد و ادامه داد: در ادامه این فعالیتها، امشب نیز پاکبانان و سبزبانان طی فعالیتی جهادی روند پاکسازی معابر شهر از آثار آتش بازی ها را آغاز کرده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در پایان سخنانش با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، از اتخاذ تمهیدات ترافیکی و خدماتی برای میزبانی از زائرین اهل قبور در آرامستان بهشت سکینه (س) و راه اندازی ایستگاه های نوروزی با همکاری گروه های جهادی در مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که نتیجه این فعالیتها موجبات رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =