55

معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری کرج از هوشمندسازی تقاطع مولانا - بهارستان با هدف ارائه خدمات مطلوب ترافیکی خبر داد.

فرزین فرشاد در گفتگو با کرج امروز با اشاره به اینکه طرح هوشمندسازی تقاطع ها بر پایه ارائه خدمات مطلوب ترافیکی در برخی از تقاطع های پرتردد و اولویت‌دار کرج اجراشده است، اظهار کرد: عملیات هوشمندسازی تقاطع مولانا - بهارستان به عنوان هشتمین تقاطع هوشمند در سطح کرج صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه پیش‌ از این و با تلاش همکاران این مجموعه طرح هوشمند سازی در هفت تقاطع «هفت‌تیر»، «مصباح»، میدان «امام حسین (ع)»، «مادر»، «نبوت»، «گلزار» و «پونه» اجرا شده است، افزود: خوشبختانه امروز نیز شاهد اجرای این طرح در  تقاطع مولانا - بهارستان هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه تاب آوری چراغ‌های فرماندهی هوشمند در مخاطرات محیط شهری به منظور ارائه خدمات مطلوب ترافیکی از دیگر مسائلی است که مورد توجه واقع شده است، گفت: چراغ‌های فرماندهی هوشمند کرج در زمان بروز مشکلاتی چون قطعی برق، سرقت و خرابی؛ ایمن و قابل کنترل است.

وی با بیان اینکه روان سازی جریان ترافیک بر اساس اندازه گیری شرایط آنی ترافیک از جمله مزایای اجرای این طرح در تقاطعات پرد تردد به شمار می‌رود، افزود: کاهش زمان تاخیر خودرو ها و افزایش ایمنی عابرین پیاده از دیگر مسائل حائز اهمیتی است که با اجرای طرح هوشمندسازی تقاطعات محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =