شهرداری کرج

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: ساعت کار حوزه های صدور پروانه و اخذ عوارض در ایام پایانی سال و به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان تا شنبه آینده، ۲ ساعت و نیم افزایش می‌یابد.

عباس سعیدی کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از صدور دستور افزایش ساعت کاری حوزه های مرتبط با صدور پروانه ساختمانی و اخذ عوارض در ستاد مرکز، مناطق تابعه و سازمان های وابسته با هدف تکریم ارباب رجوع خبر داد.

سعیدی کیا خاطرنشان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع، ساعت کاری عوامل مربوطه در ستاد مرکز، مناطق و سازمانهای ذیربط شامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و سیما، منظر و فضای سبز شهری، شنبه آینده از ۷.۳۰ صبح تا ۱۷ عصر افزایش یافت.

این مسئول گفت: هفته آخر اسفند ماه، آخرین فرصت استفاده شهروندان از دریافت پروانه ساختمانی با تعرفه عوارض سال ۱۴۰۰ است و با توجه به استقبال شهروندان مناطق دهگانه شهرداری کرج و سازمان های تابعه همچنین ستاد مرکز، جمعه نیز تا ساعت ۱۳ در محل خدمت خود حضور خواهند داشت.

 سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهردای کرج بیان کرد: این امر با دستور شهردار کرج و به منظور رفاه حال شهروندان، جلوگیری از تعویق کارها و تسریع در انجام امور مردم، در راستای اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =