مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات پاسدار راه شهدای عزیز هستند.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: وزارت اطلاعات مجموعه ای از نیروهای جان بر کف، ولایتمدار و شجاع است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مظلوم و در عین حال در اوج اقتدار است.

وی افزود: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حکفرما می باشد ماحصل جان فشانی و رشادت سربازان گمنام امام زمان (عج) است که با خنثی سازی توطئه ها و دسیسه ها و انهدام گروه های تروریستی و عوامل آنها، مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب می شوند و چتر آرامش را بر کشور می گسترانند.

این مسئول اظهار کرد: هفته سربازان گمنام فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاشها و مجاهدت های خاموش فرزندان دلیر میهن در سنگر مبارزه و جهاد است که با درجات بالای ایمانی و حول محور ولایت مطلق فقیه، منشاء خدمات ارزشمندی هستند که بی شک در لوح زرین الهی محفوظ مانده و در زمره‌ی باقیات و صالحات منظور خواهد شد.

سعیدی با اشاره به نامگذاری ایام ولادت منجی عالم بشریت با عنوان هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، آن را نشان دهنده جایگاه والای وزارت اطلاعات و خدماتی که نیروهای جان بر کف این وزارتخانه ارائه می دهند، دانست و گفت: اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و بر عاشقان اهل بیت (ع) و بر تمام شیعیان جهان  و جمیع منتظرانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

هفته سربازان گمنام فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاشها و مجاهدت های خاموش فرزندان دلیر میهن در سنگر مبارزه و جهاد است که با درجات بالای ایمانی و حول محور ولایت مطلق فقیه، منشاء خدمات ارزشمندی هستند که بی شک در لوح زرین الهی محفوظ مانده و در زمره‌ی باقیات و صالحات منظور خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =