دانشی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج با بیان اینکه بازار روزهای تابعه از یکم الی پنجم فروردین ماه دایر نمی باشند، گفت: شهروندان می توانند در این بازه زمانی برای خرید به مراکز موقت عرضه میوه در سطح شهر مراجعه نمایند.

حمید دانشی کهن در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: بازار روزهای شهرداری همه ساله در چند روزه نخست سال جدید دایر نمی باشند و برای فروردین ماه ۱۴۰۱ نیز فعالیت این مراکز از روز ششم ماه از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ترافیک بازار روزها و خدمت رسانی فشرده به شهروندان در ماه پایانی سال، غرفه داران و کارکنان آنها طی روزهای آغازین سال جدید به وضعیت بهداشتی و بحث نظافت بازار و زیباسازی محیطی آن توجه داشته و همین طور در همین مدت زمان کوتاه مشغول فعالیت های شخصی مربوط به عید می شوند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج افزود: شهروندان محترم در بازه زمانی یکم الی پنجم فروردین ماه می توانند به مراجعه به مراکز موقت عرضه میوه شب عید در نقاط مختلف شهر، مایحتاج خود را تهیه نمایند تا ان شاء الله، از روز ششم فروردین شاهد بازگشایی بازار روزها باشیم.

دانشی کهن با بیان اینکه برای سال آینده برنامه های متنوعی در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی قرار دارد تا بتوانیم خدمات مویرگی را به شهروندان ارائه نماییم، عنوان کرد: یکی از این موارد بحث احداث بازار روزهای سبک در سطح محلات کم برخوردار است که امکان خرید به صرفه را برای همشهریان محترم مهیا می سازد، ضمن آنکه این طرح در شهرهایی مثل تهران اجرایی شده و ضمن استقبال از آنها، بازخوردهای خوب فرهنگی و اجتماعی نیز داشته اند.

شهروندان محترم در بازه زمانی یکم الی پنجم فروردین ماه می توانند به مراجعه به مراکز موقت عرضه میوه شب عید در نقاط مختلف شهر، مایحتاج خود را تهیه نمایند تا ان شاء الله، از روز ششم فروردین شاهد بازگشایی بازار روزها باشیم

این مسئول تصریح کرد: به حمد الهی شهردار و اعضاء محترم شورای شهر دارای روحیه جهادی در خدمت رسانی به شهروندان هستند و همین مسئله موجب شده تا در فضای مناسب تری قادر به پیاده سازی اهداف و سیاست های سازمانی در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان باشیم و سال آینده بخشی از آنها را عملیاتی خواهیم نمود.

دانشی کهن افزود: طی سال جاری ۳۷۴ تن سیب و پرتقال با نرخ دولتی در مراکز موقت عرضه میوه شب عید با نظارت شهرداری کرج توزیع می شود و نظارت جدی بر نحوه رفتار با مشتری و رعایت نرخ نامه مصوب و مباحث بهداشتی وجود دارد.

یادآور می شود شهروندان محترم می توانند علاوه بر روزهای آتی، در یکم الی پنجم فروردین ماه که بازار روزهای شهرداری کرج تعطیل هستند، با مراجعه به آدرس های زیر، از مراکز موقت عرضه میوه شب عید وابسته به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج نسبت به تهیه مایحتاج اقدام نمایند.

عظیمیه، بلوار اقاقیا، روبه روی املاک

بلوار هفت تیر، روبه روی سالن ورزشی کیانپور

۴۵ متری گلشهر، بلوار گلزار، تقاطع الغدیر

بلوار حدادی جنوبی، جنب مسجد در زمین خالی

۴۵ متری گلشهر، بلوار شهید شمس، بالاتر از تقاطع خیابان شهید بهشتی

رجائی شهر، میدان طالقانی، جنب شهرداری منطقه ۷

بلوار موذن، تقاطع موذن و مصطفی خمینی، جنب مجتمع نیلوفر

بلوار جمهوری اسلامی، ضلع شمال غربی میدان جمهوری، جنب تالار لوتوس

بلوار ملاصدرا، مقابل مجتمع تجاری پارسیان، جنب ایستگاه ماسه و نمک خدمات شهری

پایین تر از میدان والفجر، مقابل هیئت انصار، جنب آتش نشانی

بلوار بلال، جنب پارکینگ شهرداری کرج

بلوار خلج آباد، نرسیده به شهرداری منطقه ۱۰، نبش کوچه یاسر

چهارراه (میدان) مادر، ابتدای خیابان ابوریحان، زمین خاکی

بلوار موذن، ابتدای شهرک سپهر

۴۵ متری کاج، جنب بازار کاج

میانجاده، به سمت کرج نو، واقع در زمین خاکی، لچکی سمت چپ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =