شهردار

شهردار کرج در بازدید سرزده از جایگاه های موقت عرضه میوه شب و بازار روزهای تابعه، خواستار نظارت جدی بر عملکرد غرفه ها در راستای رعایت نرخ مصوب، لحاظ مسائل بهداشتی و ارائه میوه باکیفیت به شهروندان شد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی ظهر امروز (جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰) با همراهی حمید دانشی کهن رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی طی بازدید سرزده از برخی بازار روزهای تابعه و همچنین جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار که ۱۷ مورد آنها تحت نظارت شهرداری کرج دایر شده و فعالیت می کنند، ضمن گفتگو با غرفه داران و قدردانی از زحمات آنها، خواستار رعایت انصاف در فروش میوه شب عید و توجه به نرخ مصوب دولتی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال کمبودی از جهت میوه شب عید در بازار احساس نمی شود، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، ۳۷۴ تن سیب و پرتقال با نرخ یارانه ای در ۱۷ جایگاه موقت طرح تنظیم بازار تحت نظارت سازمان میادین شهرداری کرج توزیع می شود و نظارت لازم بر عملکرد غرفه داران وجود دارد.

عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر کرج فعالیت میادین میوه و تره‌بار است

شهردار کرج افزود: آدرس مراکز موقت عرضه میوه شب عید باید از طریق رسانه ها به خوبی اطلاع رسانی شود تا شهروندان برای خرید میوه به نزدیک ترین جایگاه مراجعه نمایند و علاوه بر کنترل قیمت ها، باید کیفیت میوه ای که تحویل مردم می شود نیز تحت نظارت باشد و نباید اجازه دهیم که برند و ویترین خدمت رسانی شهرداری در جامعه مخدوش شود.

شهروندان کرجی بدون دغدغه میوه شب را تامین خواهند کرد

سعیدی در ادامه با بیان اینکه شهروندانِ کرج بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال جدید تامین خواهند کرد، گفت: در  ماه مبارک رمضان نیز ما مشکلی برای عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز از طریق بازار روزهای شهرداری نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

شهردار مرکز البرز تاکید کرد: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر کرج فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

شهردار کرج در پایان اظهار کرد: انتظار می رود سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ضمن رصد عملکرد غرفه داران و ایجاد نظام نظرسنجی از خریداران، چنانچه مردم از رعایت نرخ ها و کیفیت محصولات رضایتمندی داشتند، در سال آینده نیز این افراد را در اولویت همکاری قرار دهد، در غیر این صورت آنها را در لیست سیاه همکاری بگذارید.

یادآور می شود پرتقال با قیمت ۱۰ هزار تومان، سیب زرد با قیمت ۱۲ هزار تومان و سیب قرمز با قیمت ۱۱ هزار تومان در جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار قابل عرضه است.

آدرس جایگاه های موقت طرح تنظیم بازار شهرداری کرج را اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =