چپردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت که برخی حواشی حادث شده خدشه ای در تمرکز بر تحقق مطالبات اصلی مردم وارد نساخته است.

به گزارش کرج امروز، جواد چپردار عصر امروز (شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰) در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری که با حضور شهردار، اعضاء شورای شهر، مدیران شهری و اصحاب رسانه که در محل سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: ایام ولادت باسعادت امام زمان (عج)، آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به محضر همکاران محترم در مدیریت شهری تبریک عرض نموده و آرزو می کنیم که در سال جدید موفقیت و توفیق و شادی شامل حال شما بزرگواران و خانواده های محترم تان باشد.

وی افزود: در طول هفت ماه و اندی که توفیق خدمتگزاری داریم، به رغم فراز و نشیب های موجود توفیق ارائه خدمات فراوانی را به مردم داشته ایم که طبیعتاً شورای شهر در راستای وظایف نظارتی و شهردار محترم و مدیران شهری در راستای امور اجرایی گام برداشته اند.

وجود پاره ای حواشی برای نهادهای نظارتی و اجرایی معمول است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه اظهار کرد: ابتدای فعالیت دوره کنونی شورا شاهد حواشی زیادی در شهر پیرامونِ فعالیت شورا و مدیریت شهری بوده ایم که بخشی از آن امری طبیعی است و برای همه دستگاه های نظارتی و اجرایی همچون شورا و شهرداری وجود دارد و بخش دیگری از حواشی مربوط به جابه جایی دولتها و جابه جایی تفکرات و نگرش های سیاسی می شود.

به گفته چپردار، البته قسمتی از حواشی هم مربوط به عملکردِ ما می شود که باید بازنگری لازم را داشته و اگر نقدی وجود دارد، آن را بپذیریم و در آینده با جدیت بیشتری تلاش کنیم.

در هر حال وجود برخی حواشی موجب نشد تا تمرکزمان را از مطالبات اصلی مردم رها کنیم و حضور مستمر اعضاء در مناطق و سازمانهایی که ناظر آن بوده اند و چگونگی بررسی متمم بودجه امسال و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ نشان داد که همکاران محترم فارغ از فضای حواشی، توجه به کار مردم دارند

وی تصریح کرد: در هر حال وجود برخی حواشی موجب نشد تا تمرکزمان را از مطالبات اصلی مردم رها کنیم و حضور مستمر اعضاء در مناطق و سازمانهایی که ناظر آن بوده اند و چگونگی بررسی متمم بودجه امسال و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ نشان داد که همکاران محترم فارغ از فضای حواشی، توجه به کار مردم دارند.

اعضاء شورا در تعامل با مدیریت شهری همراه هم بوده اند نه در مقابل هم

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اعضاء شورا در تعامل با مجموعه مدیریت شهری همراه بوده اند نه در مقابل هم، گفت: بودجه ۱۴۰۱ محصول تلاش و همدلی اعضاء شورا و مدیران شهری است که با نگاه حل مشکلات مردم، توجه به مطالبات اصلی شهروندان و مبتنی بر کار جهادی و محرومیت زدایی کارشناسی و تصویب شده است.

چپردار اضافه کرد: هم آرزو می کنیم که در سایه تلاش و همدلی شورا و شهرداری بودجه ۱۴۰۱ محقق گردد و هم تحقق آن را جزو وظایف ذاتی خود می دانیم و از درگاه خداوند متعال می خواهم که توفیق عمل به تکالیف سنگین مان را داشته باشیم و بتوانیم رضایت الهی و رضایتِ شهروندان محترم را با کار و تلاش جهادی جلب نماییم.

رئیس پارلمان شهری محلی کرج در پایان از همراهی و همدلی مدیران شهری و شهردار در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات شهر قدردانی به عمل آورد و سالی توأم با دستاوردهای پُربرکت برای شهر و شهروندان را از درگاه الهی خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =