غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی «پاکداشت محله به محله» در سطح مناطق ۱۰ گانه این کلانشهر در روز سه شنبه جاری مورخ ۹ فروردین خبر داد.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح در تعطیلات نوروزی نویدِ خدمتگزاری با روحیه جهادی در سال جدید به شهر و شهروندان می باشد و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبات به حق مردم و نیازهای محلات سطح شهر باشیم.

وی افزود: در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ توفیق اجرای طرح جهادی پاکداشت شهر موسوم به «علمداران خدمت» در سطح ده منطقه کرج به علاوه حاشیه رودخانه، حاشیه اتوبان و آرامستان بهشت سکینه (س) را داشتیم و ان شاء الله در سال جاری نیز اقدامات و طرح های خوبی را با هدف خدمتگزاری و نوکری مردم و کار و تلاش شبانه روزی در دستور کار خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: در حالی که همکاران بنده در معاونت خدمات شهری مناطق ده گانه کرج از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ و در قالب برنامه های ستاد استقبال از بهار و راه اندازی ایستگاه های نوروزی زحمات بسیاری را متقبل شده و برای بهاری نمودن چهره شهر تلاش های ارزنده ای داشته اند، لکن بدونِ احساس خستگی و با شوقِ خدمت به مردم بنا داریم تا سالِ جدید کاری نیز معطر به روحیه جهادی و تفکر دوران دفاع مقدس باشد و آن را نیاز مبرم شرایط کنونی کشور و جامعه می دانیم.

به گفته رضوانی، در طرح جهادی «پاکداشت محله به محله» که با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری گروه های جهادی در روز سه شنبه جاری مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۱ در سطح مناطق ده گانه اجرایی می شود، اقداماتی همچون غبارروبی مساجد، رفت و روب معابر، زیباسازی، فضای سبز، فعالیت های عمرانی و کارهای خدماتی مد نظر می باشد که امیدواریم در راستای پُرنشاط کردن چهره کرج و رفع مشکلات محلات موثر واقع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر اینکه طرح های جهادی با برنامه ریزی قبلی، شناسایی و احصاء مشکلات محلات، تقسیم کار سازمانی و هدفگذاری منسجم اجرایی می شوند، خاطر نشان کرد: در طرح های جهادی کمیت و کیفیت خدمت رسانی به موازات یکدیگر دنبال می شوند و بنا داریم تا در سال جدید نحوه اجرای طرح ها را به اراده و مطالبه شهروندان نزدیک تر نماییم.

رضوانی در پایان از نگاه مثبت شهردار و اعضاء شورای شهر کرج نسبت به کار و تفکر جهادی و انقلابی قدردانی کرد و گفت: کار جهاد حلال مشکلات شهری است و الحمدلله در دوره کنونی با همین نگاه اقداماتی در دست برنامه ریزی و اجرا می باشد که یقیناً آثار مثبت و زیرساختی آن در آینده ای نزدیک آشکار خواهد شد و البته در عمر چند ماهه دوره ششم مدیریت شهری نیز کارهای بسیار خوب و تحولاتی را شاهد بوده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =