چپردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن صدور دستور تسریع در تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی، بر بهره برداری از آن تا پایان ماه آینده (اردیبهشتِ ۱۴۰۱) تاکید کرد.

به گزارش کرج امروز، جواد چپردار ظهر امروز (یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱) در بازدید از پروژه در دست احداث تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی و کارخانه آسفالت که با حضور مسعود محمدی و محمد اسدیان از اعضاء شورای شهر، محمدرضا احمدی نژاد معاون فنی و عمرانی، علی عاقلی رئیس سازمان عمران شهرداری کرج و پیمانکار پروژه صورت پذیرفت، دستور تسریع در تکمیل پروژه و بهره برداری از آن تا پایان ماهِ آینده را صادر کرد.

وی با بیان اینکه وقفه در تکمیل پروژه های نیمه تمام ضمن ایجاد مشکلات ترافیکی و نازیبایی، گلایه شهروندان را به همراه دارد، افزود: رفع موانع حقوقی، مالی و فنی پیمانکاران و گره گشایی از امور انتظارِ این شورا از مجموعه شهرداری و حوزه های مرتبط در سال جاری است تا بتوانیم به وعده های خود عمل نماییم.

این مسئول با تاکید بر بازدید و نظارت مستمر معاون فنی و عمرانی و رئیس سازمان عمران شهرداری کرج بر عملیات اجرایی پروژه تقاطع ماهان - آزادی تا تکمیل نهایی آن، خواستار اهتمام و دقت لازم در راستای تکمیل و راه اندازی زیرگذر بدون هرگونه وقفه در مراحل اجرایی و قرار گرفتن آن زیر بار ترافیکی طی اردیبهشت ماه جاری شد.

برنامه ریزی برای تکمیل سایر پروژه ها در موعد مقرر

رئیس شورای شهر کرج دستور اولویت بندی پروژه های عمرانی و بروز رسانی عملیات اجرایی آنها را نیز صادر کرد و ادامه داد: علاوه بر مطالعه و اجرای پروژه های جدید عمرانی در سال جاری، باید برنامه ریزی منسجمی برای تکمیل سایر پروژه های نیمه تمام در موعد مقرر مد نظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری قرار گیرد.

توسعه کارخانه آسفالت جزو برنامه های دوره ششم مدیریت شهری کرج

چپردار همچنین در بازدید کارخانه آسفالت، این مجموعه را محصول دورنگری و تدبیر ادوار گذشته مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: این مجموعه توان و قابلیت تامین آسفالت مصرفی سایر شهرداریهای استان را نیز دارد که این مهم مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه توسعه کارخانه آسفالت جزو برنامه های دوره ششم مدیریت شهری کرج است، گفت: نیاز معابر، خیابانها و بزرگراه های استان با بودجه های دولتی و استانی با تولیدات این کارخانه احصاء خواهد شد و انتظار می رود که شورای شهرستان ها و شورای استان پتانسیل استانی این کارخانه را در اولویت بهره مندی قرار دهند.این مسئول در پایان این بازدید نوروزی از مجموعه اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مدیریت و پرسنل خدوم کارخانه آسفالت شهرداری کرج قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =