• ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر: 80359
7

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج از توزیع هزارو ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه در طرح استقبال از بهار خبر داد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات ترددی شهروندان، روان سازی ترافیک معابر اصلی منطقه و جلوگیری از اختلال در تردد خودروها، آسفالت تراشی، لکه گیری و آسفالت رویه معابر سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

کمالی روستا بیان کرد: لکه گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها با هدف بهبود سیمای شهر و تردد روان شهروندان در سالجاری با جدیت بیشتری ادامه دارد.

وی با اشاره به توزیع هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار گفت: این میزان از آسفالت صرف بهسازی ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر کوی اتحاد و برخی خیابان های شهرک بهارستان و محله کم برخوردار حیدراباد و اوقافیا شده است.

این مسئول گفت: به منظور ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و همچنین رفع موانع حرکتی وسایل نقلیه عمومی، یکدست نمودن معابر و روان سازی عبور و مرور شهری، لکه گیری و مرمت  آسفالت در خیابان‌های محلات و معابر این منطقه به طور مستمر در حال اجرا است.

کمالی روستا پوشش آسفالت را یکی از مهم ترین و کاربردی ترین موارد برای تسهیل عبور و مرور شهروندان دانست و افزود: این طرح در راستای رضایتمندی عمومی اجرا شده است.

وی افزایش عمرآسفالت معابر شهر را تنها در رعایت دقیق موارد فنی دانست و افزود: به دلیل حساسیت بالای رعایت نکات فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی، دستورالعمل‌هایی لازم در این خصوص صادر و نظارت دقیق صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =