شیخ سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جهت تحقق شعار سال رهبری به دنبال طراحی یک نظام منطقی برای دانش بنیان کردن اقتصاد فرهنگ و هنر در عرصه مدیریت شهری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی با اشاره به شعار سال از سوی رهبری و نقش شورای اسلامی در تحقق آن اظهار کرد: در طراحی این نظام تلاش خواهیم کرد ضمن تقویت و توسعه مساله اقتصاد در حوزه فرهنگ و هنر همه مولفه‌ها وشاخصه‌های توسعه را به سمت دانش بنیان کردن مباحث پیش ببریم.

 رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های اقتصادی حوزه فرهنگ اساسا دانش بنیان است چرا که هنرمند خود خالق اثری است که منحصر به فرد و مبتنی بر دانش است و همه مولفه‌ها یک کار تولید دانش بنیان را دارد.

سعیدی بیان کرد: در سال جاری امید داریم مساعدت‌های مجموعه مدیریت شهری از جامعه فرهنگی و هنری به سمت خرید محصول اثرگذار یا خدمت موثر در جامعه سوق پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مدیریت شهری تلاش کند تا محصولات را از نوعی انتخاب کند که با نظام دانش بنیان طراحی شده و همچنین برخی از خدمات و محصولات را با کمک اندیشمندان و متفکران به سمت حوزه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد یک نظام علمی - منطقی برای درآمد پایدار شدن آنها سوق دهد.

سعیدی یادآور شد: باید برخی از مراکز فرهنگی شهرداری که معطل هستند و کار خاصی در آن مراکز انجام نمی‌شود به مباحث فرهنگی اختصاص داده شود و با برنامه ‌ریزی مناسب، شهرداری‌ را به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =