• ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
  • کد خبر: 80374
سیرایی

شهردار کرج گفت: با تزریق به موقع اعتبار، امیدواریم پروژه بزرگراه شمالی تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

مصطفی سعیدی سیرایی شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین در حاشیه جلسه اداری استان البرز که با حضور حجت الاسلام رییسی، رئیس جمهور برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در سفر چند ساعته هیات دولت به البرز دو موضوع مهم در حوزه مدیریت شهری یعنی پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بازدید وزیر کشور از بزرگراه شمالی بنا شد دولت حمایت ویژه‌ای در بحث تامین اعتبار این پروژه ملی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج به تنهایی از عهده تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از پروژه بزرگراه شمالی برنمی‌آید، گفت: برای تسریع در تکمیل این پروژه مقرر شده دولت در بحث تامین اعتبار عمرانی و تملکی آن مشارکت داشته باشد.
شهردار کرج گفت: در صورت موافقت هیات دولت، شاهد تامین ۵۰ درصد اعتبار تملکی مورد نیاز این پروژه توسط دولت خواهیم بود.
این مسئول اضافه کرد: با تزریق به موقع اعتبار، امیدواریم بزرگراه شمالی طی دوسال آینده زیربار ترافیک برود.
سعیدی سیرائی در ادامه به بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرج در سفر یک روزه رییس جمهور به البرز  اشاره کرد و گفت: ایت الله رییسی امروز از قطار شهری کرج بازدید کرده و در خصوص این پروژه دیدگاه مثبتی داشتند.
وی با بیان اینکه در این بازدید مشکلات این پروژه مطرح شد، گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک مشکل دپو با دانشگاه خوارزمی را حل کنیم.
وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای مصوبات سفر یک روزه هیات دولت به البرز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =