روز فرهنگی کرج

همزمان با برپایی هشتمین جشنواره لاله‌ها، مراسم روز فرهنگی کرج روز یکشنبه (۲۱ فروردین)، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در باغ گل‌های بوستان شهید چمران برگزار می‌شود.

به گزارش کرج امروز، در همه کلانشهرهای کشور یک روز به عنوان روز فرهنگی مشخص شده و در کرج ۲۱ فروردین به این اسم نامگذاری شده است و از طریق این روز به سراسر کشور معرفی می‌شود.

بر این اساس هر شهری ویژگی‌های طبیعی، اجتماعی، فرهنگی و ... دارد که خاص‌ترین آنها به عنوان نماد و سمبل معرفی می‌شود در این راستا ۲۱ فروردین با عنوان روز فرهنگی کرج با برپایی جشنواره لاله ها مقارن شده و در تقویم ثبت شد.

همزمان با برپایی هشتمین جشنواره لاله‌ها مراسم روز فرهنگی کرج روز یکشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج با حضور مسئولان و شهروندان و هنرمندان  برگزار می‌شود.

برگزاری ورکشاپ‌های هنری خطاطی، نقاشی اجرای موسیقی محلی و تجلیل از  هنرمندان و چهره‌های ماندگار از جمله برنامه‌های روز فرهنگی کرج به شمار می‌رود.

گفتنی است شیوع بیماری کرونا، دو سال است که فرصت برگزاری مراسم روز فرهنگی کرج را آن‌گونه که شایسته این کلانشهر است از شهروندان دریغ کرده و امسال با برنامه ریزی مجموعه مدیریت شهری کرج مراسم روز فرهنگی کرج به میزبانی مناطق به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =