دانشی کهن

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: جایگاه‌های عرضه میوه تنظیم بازار در ۲۰ فروردین جمع آوری شد.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و افزود: هر ساله میوه با نرخ مصوب در بازارهای روز و جایگاه‌های موقت ارائه می‌شود که این جایگاه ها در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ هم، در سطح مناطق شهر جانمایی و آغاز به کار کردند و تا پایان روز ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به فعالیت خود ادامه دادند.

به گفته دانشی کهن، شهروندان ضمن استقبال از بازار روزها و جایگاه‌های تنظیم بازار مایحتاج ایام نوروز خود را از این جایگاه ها تامین کرده و رضایت خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: جهت تامین میوه ایام نوروز شهروندان، بیش از ۴۰۰ تن سیب و پرتقال در بازار روزها و جایگاه‌های تنظیم بازار توزیع شد و اکیپ‌های نظارتی سازمان و تیم‌های بازرسی سایر نهادهای مربوطه به صورت محسوس و نامحسوس در جایگاه‌های موقت طرح تنظیم بازار حضور داشته و بر نحوه عرضه میوه و رعایت نرخ های مصوب نظارت لازم را داشتند.

کاهش چشمگیر قیمت گوجه فرنگی در بازار روزهای شهرداری

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: قیمت گوجه فرنگی در بازار روزهای شهرداری کرج با هدف تنظیم بازار و تهیه مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب روند کاهشی به خود گرفت.

دانشی کهن افزود: طی چند روز اخیر قیمت گوجه فرنگی به قیمت بالایی به فروش می‌رسید که موجب نگرانی شهروندان شده بود که از امروز با طرح تنظیم بازار این محصول در بازار روزهای شهرداری با قیمت مصوب ۱۲ هزار و نهصد تومان به فروش می رسد.
وی اظهار داشت: شهرداری در تلاش است تا نیازهای ضروری شهروندان را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به فروش رساند لذا شهروندان با حضور در بازار روزهای شهر اقدام به خرید مایحتاج خود نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =