• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر: 80422
قرآنی

دبیر شورای عالی قرآنی شهرداری کرج گفت: بنا به دستور شهردار، برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان با شدت و قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، وحید قاسمی‌وند در اولین جلسه دبیران قرآنی مناطق ده‌گانه شهرداری کرج که در سال جدید در دفتر مدیر شهرداری منطقه۱ برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات شهرداری‌های مناطق ده‌گانه در ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات که در اواخر سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: بنا به دستور شهردار، برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان با شدت و قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی توضیح داد: در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان، به صورت جهادی و انقلابی با برگزاری جلسات شورای قرآنی مناطق و برنامه ریزی لازم نسبت به اجرای بخشنامه شهردار در خصوص فعالیت‌های قرآنی از جمله فضاسازی مناطق با استفاده از آیات قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد شاخص، مشارکت در برگزاری جزء خوانی مساجد و تولید محتواهای قرانی و مذهبی و برگزاری غرفه‌های اعتقادی و احکام و «قرآن بخوانید،جایزه بگیرید» و ... در مناطق اقدام  شد.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد تا همه بتوانیم به سهم خود از برکات ماه نزول قرآن بهره ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =