جدول

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از آغاز فاز اول عملیات جدول گذاری خیابان هفتم شمالی در راستای هدایت آب‌های سطحی خبر داد .

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه احداث جداول در سطح معابر به عنوان مرحله اولیه ساماندهی معابر وخیابان‌ها صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: روند اجرایی ساماندهی و بهسازی جداول خیابان هفتم شمالی با هدف هدایت آب‌های سطحی و مناسب ‌سازی پیاده‌رو آغاز شده است.

 وی گفت: این پروژه در راستای درخواست‌ها و مطالبه‌گری شهروندان به مرحله تصویب و اجرا رسیده که امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را کسب کنیم.

این مسئول افزود: خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار در راستای تقسیم عادلانه سرانه‌ها صورت می‌پذیرد که امیدواریم با پشتکار هر چه بهتر و خدمات رسانی شایسته‌تر بتوانیم به این هدف نائل شویم تا گوشه‌ای از مشکلات این محدوده از منطقه را برطرف سازیم.

خدابین توضیح داد: خیابان هفتم شمالی از معابر ارزشمند این منطقه محسوب می‌شود که می‌تواند بلوار ولیعصر(عج) ، محله‌های قنبرآباد، فرهنگ و اخترآباد را به جاده قزلحصار متصل کند و بار ترافیکی این منطقه را به طور چشم گیری کاهش دهد .

این مسئول تصریح کرد: با فراهم آوردن شرایط مطلوب برای اجرای ادامه این پروژه عمرانی، مراحل زیرسازی و آسفالت هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =