ملاقات شهردار با پرسنل

اولین ملاقات عمومی شهردار کرج با پرسنل این نهاد خدمت رسان در سال جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی صبح امروز پنج شنبه ۲۵( فروردین )، پای درد دل و صحبت‌های بیش از ۵۰ نفر از همکاران نشست و بدون واسطه با آنها گفت‌وگو کرد.

در ملاقات عمومی این هفته آندسته از همکارانی که قبلأ و با انجام مراحل ثبت نام متقاضی دیدار با شهردار شده بودند، با مصطفی سعیدی دیدار و گفتگو کردند.

 سایر همکاران نیز در صورت تمایل برای گفتگوی بدون واسطه با کلیددار شهر می‌توانند به دو صورت حضوری و تلفنی ثبت نام و اعلام تقاضا نمایند.

در روش حضوری، پرسنل شهرداری کرج روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هر هفته در ساعات اداری می‌توانند به اداره تشریفات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل واقع در طبقه یازدهم ستاد مرکزی مراجعه نموده و با پرکردن فرم مربوطه و انجام ثبت نام، منتظر رسیدن نوبت جهت دیدار با شهردار شوند.

چنانچه همکاران محترم امکان مراجعه حضوری به اداره کل را نداشته باشند، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روزهای شنبه الی چهارشنبه هر هفته می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۶۳۵۸۹۲۶۴۹ -اداره تشریفات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل- تماس حاصل نموده و ثبت نام نمایند؛ بدیهی است که در هر جلسه ملاقات مردمی بر اساس ظرفیت موجود از تعدادی از همکاران دعوت به عمل می‌آید.

گفتنی است، شهردار مردمی کرج در دوره مدیریتی خود و با هدف برقراری ارتباطات بدون واسطه با شهروندان و کارکنان این نهاد و اطلاع از مطالبات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های ایشان، در روزهای چهارشنبه تحت عنوان «چهارشنبه های مردمی» و در محل مصلی نماز جمعه با آحاد شهروندان و هر دو هفته یک مرتبه در روزهای پنج شنبه‌ و در محل دفتر خویش با همکارانش در مدیریت شهری این کلانشهر دیدار و گفتگو می نماید که این دیدارها در سال جاری نیز برقرار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =