مسابقه کتابخوانی

دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز به صورت سراسری از ۲۰ فروردین تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز به صورت سراسری از ۲۰ فروردین تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

در این مسابقه کارکنان دستگاه‌ها، خانواده و فرزندان ۱۸ سال یا بالاتر می‌توانند شرکت کنند و منبع مطالعاتی مسابقه، کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی علیه‌السلام» تالیف خدابخش کریمیان و انتشارات ستاد اقامه نماز تعیین شده است.

دستگاه‌ها می‌توانند کتاب مسابقه را به صورت نسخه الکترونیکی و فایل pdf کتاب با ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۱۰ هزار ریال از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و به صورت نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷۰ هزار ریال از فروشگاه مرکزی ستاد نماز و عاملین فروش در استان‌های منتخب و همچنین از طریق سفارش از فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir تهیه کنند.

مهلت تعیین‌شده جهت مطالعه کتاب و ثبت‌نام در آزمون مجازی مسابقه از سوی شرکت‌کنندگان از ۲۰ فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعیین شده است.

آزمون مسابقه به صورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.namaz.ir و سامانه از ۲۰ فروردین به مدت ۴۳ روز برای شرکت در آزمون، فعال خواهد بود.

نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خرداد مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام می‌شود.

ستاد اقامه نماز از بین قبول‌شدگان در آزمون (آزاد و دستگاه های اجرایی) به تعداد ۱۱۰ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =