• ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر: 80506
7 - کراپ‌شده

 مدیر منطقه هفت شهرداری کرج از اجرای اقدامات عمرانی در معابر و خیابان های محله اوقافی‌ها در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با کرج امروز از اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر با اولویت محلات‌ کم برخوردار اظهار کرد: طرح بهسازی معابر به عنوان یک فعالیت مستمر عمرانی و با نگاه عدالت محور پیگیری می‌شود.  

کمالی روستا گفت: یکی از اهداف ما اولویت قرار دادن محلات کم برخوردار، در سال ۱۴۰۱ است و  در نظر داریم با افزایش کیفی ارائه خدمات، رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های عمرانی را شاهد باشیم.

وی در تشریح اقدامات عمرانی منطقه به جدول‌گذاری محله اوقافیا به متراژ سه هزار و ۱۰۰ متر اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات دال‌گذاری نهر مقابل پارک کاوه به متراژ ۸۵ مترمربع همچنین اجرای ۱۲ هزار و ۹۰۰ متر مربع عملیات تراش و روکش در معابر منطقه از اقدامات عمرانی منطقه بوده است که در این مدت اجرایی شده است.

کمالی روستا احداث دو مکان فرهنگی قرائت خانه و سرای محله همچنین استقرار بیش از ۱۴ سطل مکانیزه و حضور ۱۱ نیروی زحمتکش پاکبان در سه شیفت کاری و ...در محله کم برخوردار اوقافی‌ها را از دیگر اقداماتی برشمرد که در سطح منطقه اجرایی شده است.

 وی با اشاره به استقرار سه ست ورزشی در پارک شهید کاوه و حیاط فرهنگی مسجد امیرالمومنین (ع) همچنین باغ ایرانی گفت: اجرای کوچه رنگی جهت ایجاد نشاط در اهالی همچنین تفکیک زباله با نام نذر پسماند با هدف کمک به مسائل زیست محیطی از اقداماتی است که در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با نظر کارشناسی، اقدامات عمرانی جدیدی در معابر خیابان میرزایی پرور با توجه به نیاز این معبر صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =