دیدار اعضاء شورای شهر و شهردار کرج از فرماندهان سپاه امام حسن مجتبی وامام حسین ع

شالوده شورا، نهادی از جنس مردم و برای مردم است. مطلعی برای نگرشی که در آن "مردم" در رأس تمام امور قرر دارند و هر آنچه هست و هر آنچه باید باشد، برای آنها و منافع شهر تعریف شده است.

به گزارش کرج امروز، شالوده شورا، نهادی از جنس مردم و برای مردم است. مطلعی برای نگرشی که در آن "مردم" در رأس تمام امور قرر دارند و هر آنچه هست و هر آنچه باید باشد، برای آنها و منافع شهر تعریف شده است از این رو نقش آفرینی و عینیت بخشی به حضور آحاد جامعه در ابعاد مختلف تصمیم گیری شهری با انتخاب افرادی از لایه های درونی و اقشار مختلف به طور قطع می تواند بارقه های امید را در دلها زنده نگه دارد و خوشبختانه  بنیان و اساس دوره کنونی شورای شهر کرج نیز جز این نیست.

به طور قطع شورای دوره ششم با تکیه بر اعتماد عمومی و این روحیه به میدان عمل وارد شده و نگاهی پر معنا برای رفع تبعیض و محرومیت از نقاط مختلف شهر کرج که لقب کلانشهری را با خود یدک می کشد، دارد.

کلانشهری که سایه پایتخت بر ابعاد مختلف وجودی آن تاثیرات مثبت و منفی داشته و به رغم مهاجرپذیر بودن و باری که این همجواری بر دوشش گذارده تا رسیدن به سرانه های مطلوب فاصله معناداری دارد، فاصله ای که اعضای فعلی شورای شهر بر آن واقف اند و طی چند ماه گذشته سعی در برطرف کردن و یا ایجاد زمینه مناسب برای مرتفع کردن آن داشته ند.

در گام اول انتخاب شهردار مردمی و یادگار شهید از جمله اقدماتی بود که زمینه را برای خدمت رسانی بهینه مهیا کرد و همراهی و حمایت شورای شهر، موجب اجرای ۱۳ مرحله طرح های جهادی، اقدامات ضربتی عمرانی و فرهنگی از جمله پروژه مهم زیست محیطی "پاکرود" در حاشیه رودخانه، بهره برداری از پروژه های کارخانه نوآوری، پارک دانایی، کنارگذر مهرشهر، بلوار شهدای حسن آباد راه آهن و چندین پروژه فرهنگی و افتتاح پارک و... در سطح شهر گردید.

تاکید بر اتمام و راه اندازی قطار شهری یکی از پرچالش ترین طرح های عمرانی شهرکرج که سالهاست با تاخیر مواجه شده از دیگر مباحثی است که شورای شهر بر آن تاکید ویژه داشته و خوشبختانه در سفر پر برکت ریاست محترم جمهوری به استان البرز نیز در این خصوص تاکید و مورد حمایت دولت مردمی نیز قرار گرفت.

اجرای طرح آزاد راه شمالی نیز از دیگر طرح هایی است که با دقت و تا حصول نتیجه مطلوب از سوی اعضای شورا در حال پیگیری است.

تصویب بودجه سال جدید با چکش کاری، ظرافت و دقت از دیگر مواردی است که شورای کنونی با هدف انجام طرح های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی و نیز صرفه جویی صحیح انجام داد و امید می رود که نتایج آن در سال پیش رو به بار نشسته و مردم فهیم شهر کرج  از ثمرات آن بهره مند شوند.

در کنار طرح های کلان عمرانی و خدماتی، نگاه فرهنگی و بسترسازی تقویت شهروند محوری از دیگر موضوعاتی است که شورای شهر نگاه ویژه ای به آن دارد و در سال پیش رو شاهد اجرای طرح های متعدد در این زمینه خواهیم بود.

به هر روی شورای دوره ششم شهر کرج با اتحاد، همبستگی و نگاهی انقلابی متأسی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی دست یاری شهروندان را به گرمی می فشارد و با تمام توان و قدرت گام های آبادانی را محکم تر از همیشه برداشته و برای روزهای زیباتر و پررونق تر شهرمان کرج گام برخواهد داشت.

امید است به لطف خداوند بزرگ و همراهی و دعای خیر شهروندان عزیز کرجی، شورای ششم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و اقدامات موثری را از خود برای آیندگان به یادگار بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =