10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج از ادامه طرح جهادی محله به محله در این منطقه با هدف کسب رضایت شهروندان خبر داد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز، ضمن تأکید بر اجرای طرح پاکداشت شهر اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است و این مجموعه با ارتقای خدمات، درصدد افزایش رضایت شهروندان است.

حسینی بیان کرد: در راستای پاکسازی محله‌ها، رفع نواقص و ارتقاء زیرساخت‌های شهری، طرح جهادی در محله شهید کاظم واقع در بلوار شهید چمران و ضلع شمالی بوستان شهید چمران اجرا شد.

وی اظهارکرد: به منظور بهبود سیما و منظر محله شهید کاظم و ایجاد نشاط بصری، پله‌های ورودی محله در سه نقطه به متراژ کلی ۱۱۰ مترمربع رنگ آمیزی شد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با حضور نیروهای پاکبان و استفاده از ماشین آلات مکانیزه، جمع آوری خاک و نخاله و تنظیفات شهری همچنین شستشوی جداره‌ها در این محله اجرایی شد.

وی شستشو و گندزدایی سطل‌های مکانیزه جمع آوری زباله، تعویض چرخ‌های مستهلک شده و رنگ آمیزی آنها توسط نیروهای پاکبان خدمات شهری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.

این مسئول همچنین در خصوص بهسازی معابر محله‌هایی که نیاز به بهسازی دارند، افزود: در این راستا کوچه‌ها و خیابان‌هایی از این محله که نیاز به ترمیم داشتند با توزیع ۱۰ تن آسفالت بهسازی شدند.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج در پایان گفت: امیدواریم با تلاش و خدمت رسانی مطلوب، توجه عادلانه به بخش‌های مختلف شهرو توجه به رفاه عمومی در راستای ایجاد محیط اجتماعی بالنده و شاد در بالا بردن رضایتمندی شهروندان مؤثر واقع شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =