4

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از آغاز مرحله دوم طرح جهادی پاکسازی محله به محله در فاز ۱ و ۲ مهرشهر خبر داد.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با کرج امروز؛ از اجرای دومین مرحله طرح جهادی پاکداشت شهر در محلات فاز ۱ و ۲ مهرشهر خبر داد و عنوان کرد: ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان در زمینه‌های خدمات شهری و فضای سبز از اهم اقدامات این طرح است.

خدابین با اشاره به اینکه دومین مرحله اجرای این طرح جهادی با هدف رسیدگی مضاعف به محلات شهر با نیروهای خدماتی، فضای سبز عملیاتی شد، افزود:در این طرح اقداماتی از قبیل رفت و روب محله، شستشوی دیوارهای عمومی و حذف زوائد بصری، جمع آوری خاک و نخاله، شستشوی سطل‌های مکانیزه انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح با همت نیروهای فضای سبز منطقه کاشت گل وگیاه، پاکسازی فضاهای سبز شهری و حرص کردن درختان و بوته‌ها صورت گرفت.  

خدابین در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در این طرح چرخ‌های دستی کارگران نیز رنگ آمیزی و چرخ‌های مستهلک شده تعمیر و بازسازی شدند تا کارگران خدوم با سرعت و کیفیت بیشتر خدمات رسانی کنند.

سرپرست منطقه ۱۰ کرج در پایان با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر شهری خاطر نشان کرد: بهسازی سیمای شهر از اولویت‌هایی است که به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد زیرا تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =