حادثه - کراپ‌شده

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: حوادث هفته جاری خسارت جانی نداشته است.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز در تشریح حوادث هفته گذشته ضمن یادآوری حادثه گیرکردن افراد در کانال آب، به توضیح عملیات این حادثه پرداخت و افزود: این حادثه در تقاطع چهارراه امام و بلوار شورا اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۳۲،۱۲۰،۱۱۱،۱۰۸،۱۰۱ به محل اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه دو نفر از افرادی که در طول مسیر کانال گیر کرده بودند شناسایی و از آب خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند، اظهار داشت: برای امدادرسانی به این حادثه ۲۰ نفر نیروی عملیاتی و ۶ دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج همچنین از حادثه سقوط تابلوی راهنمایی و رانندگی بر روی خودروی پراید در ابتدای پل حصارک، به سمت کمال شهر یادکرد و بابیان اینکه با حضور به‌موقع آتش‌نشانان موقعیت حادثه ایمن‌سازی شد، گفت: این حادثه مصدومی در برنداشت و برای امدادرسانی به این عملیات ۴ نفر آتش‌نشان به همراه یک دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه ۱۰۶ شدند.

حادثه سقوط فرد مذکر حدوداً ۳۸ ساله به داخل چاهک آسانسور در عظیمیه، میدان بعثت خیابان فرشته و حضور نیروهای عملیاتی از ایستگاه ۱۱۲ به محل حادثه از دیگر حوادثی بود که طی هفته گذشته رخ‌داده بود و جمشیدی به آن اشاره کرد.

وی افزود: فرد از ساختمان در حال ساخت ۶ طبقه، طبقه ۲ به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده بود که با تلاش ۶ نیروی عملیاتی و دو دستگاه خودروی امدادی خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه ضمن اعلام برخورد جرثقیل با دو خودرو در میدان طالقانی طی هفته گذشته گفت: در این حادثه یک دستگاه جرثقیل که از میدان طالقانی به سمت میدان آزادگان در حال حرکت بود براثر نقص فنی در ترمز و عدم کنترل هدایت‌کننده جرثقیل با خودروی سمند و آری زو ۵ برخورد کرد و این حادثه دو مصدوم مذکر بر جای گذاشت.

جمشیدی اضافه کرد: خوشبختانه با حضور به‌موقع ۷ نفر نیروی عملیاتی و دو دستگاه خودروی امدادی از ایستگاه‌های ۱۱۲ و ۱۲۹، افراد مصدوم تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه نیز ایمن‌سازی شد.

وی در بخش دیگری از گزارش حوادث هفتگی از انفجار گاز مایع در حصارک پایین، خیابان مالک اشتر، خیابان مفتح جنوبی، سخن گفت و افزود: این انفجار در ساختمان ۲ طبقه، طبقه همکف حدوداً ۵۰ متری صورت گرفت و چهار مصدوم (مذکر حدوداً ۱۱ و ۳۴ ساله، مؤنث حدوداً ۳ و ۲۲ ساله تبعه افغان) برجای گذاشت.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برای امدادرسانی به این حادثه ۳ نفر نیروی عملیاتی به همراه یک دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه ۱۱۹ به محل اعزام شدند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه تانکر خودروی حمل آب در حسن‌آباد (کوهپایه ۲۹) یادکرد و توضیح داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی تانکر آب براثر نگرفتن ترمز خودرو وارد شانه خاکی و منجر به واژگونی و محبوس شدن هدایت‌کننده خودرو (مذکر حدوداً ۶۰ ساله) شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات نسبت به رهاسازی فرد اقدام و تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن‌سازی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۱۱ نفر نیروی عملیاتی و ۳ دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۰۳ و ۱۲۹ به محل اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =