غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت که ویژه مراسم تفریحی - آموزشی در دو نوبت همراه با افطاری ساده به مناسبت روز کارگر برای سه هزار پاکبان و سبزبان به عنوان زحمتکشان و خادمین دلسوز مردم تدارک دیده شده است.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: به نشانه احترام به زحماتی که پاکبانان و سبزبانان در طول سال متقبل می شوند، روز کارگر بهانه ای برای یادآوری اهمیتِ تلاش های این عزیزان در جهت حفظ شادابی و زیبایی شهر گردید و با تاکید شهردار و حمایت های اعضای شورای شهر، تصمیم به برگزاری ویژه برنامه تفریحی – آموزشی گرفته شد.

وی افزود: امروز و فردا (شنبه و یکشنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) طی دو مراسم جداگانه در تالار شهیدان نژاد فلاح به ظرفیت هر روز هزار و ۵۰۰ تن از پاکبانان و سبزبانان شریف در خدمت عزیزان خواهیم بود که با توجه به حوادثِ تلخ اخیر برای پاکبانانِ عزیز بخشی از برنامه به برگزاری کارگاه آموزشی برای گوشزد مجدد موضوعات ایمنی حین کار به ویژه خدمت رسانی در ساعاتِ شب اختصاص یافته است.

این مسئول ادامه داد: در این ویژه برنامه به صورت نمادین از دو پاکبان و دو سبزبان نمونه شاغل در هر یک از مناطق ده گانه کرج تجلیل به عمل می آید، ضمن آنکه یکی از هیئت های مذهبی سطح شهر بانی اطعامِ عزیزان با افطاری ساده شده اند که در راستای تکریمِ نیروهای پشتیبانی و کارگری در روز کارگر، مراحل آماده سازی افطاری را صرفاً نیروهای اداری شهرداری عهده دار شده اند.

معاون شهردار کرج خاطر نشان کرد: همچنین ویژه برنامه دیگری با حضور یکصد تن از پاکبانانِ شریف همراه با اعضای خانواده در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار شد که با تجلیل از پاکبانان نمونه و اجرای مسابقات و بخش های مفرح و متنوع همراه بود و استقبال بسیار خوبی نیز از آن به عمل آمد.

رضوانی عنوان کرد: در هر حال پاکبانان و سبزبان که حداقل یک چهارم نیروی انسانی شهرداری کرج را شامل می شوند، در طول سال عهده دار مسئولیتی سخت هستند و در تمامِ ساعت خدمت نیز اعم از شب و روز در سطح شهر و در معرض سرما و گرما قرار دارند لذا در مناسبت هایی همچون روز کارگر باید روحِ قدردانی از این تلاشها را به ایشان گوشزد نماییم تا با انگیزه مضاعف خدماتِ شایسته ای را به شهروندان گرامی ارائه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =