آسفالت عمران

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات روکش وآسفالت خیابان قلم با هدف بهسازی و ارتقاء کیفی سطح معابر منطقه شش خبر داد.

میلاد شیخ پور در گفت‌وگو با کرج امروز، ضمن اشاره به اولویت بندی بهسازی و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر به‌ویژه در فصول بارندگی بر اساس بازدید کارشناسان سازمان و درخواست مناطق ده‌گانه شهرداری کرج اظهار داشت: تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان قلم به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با تناژ مصرفی ۷۰۰ تن آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود با صرف ۲ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت به اتمام برسد.

این مسئول بابیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است عنوان کرد: در همین راستا تراش و روکش آسفالت مکانیزه بلوار ماهان غربی تا میدان جمهوری با تناژ مصرفی ۷۵۰ تن آسفالت در راستای ترمیم آسفالت معابر منطقه ۸ شهرداری کرج اجرایی شده است.

شیخ پور در پایان خاطرنشان کرد: باوجود فرسودگی‌های زیاد در سطح آسفالت معابر و محلات مناطق ده‌گانه، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی شهر، به‌طور مستمر با نظارت شبانه‌روزی نیروهای اداره معابر سازمان عمران شهرداری کرج و در راستای تسهیل درروند عبور و مرور شهری در حال انجام هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =