ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: امسال نیز که شعار سال بر اساس تولید، اشتغال و اقتصاد دانش بنیان است، نقش کارگران زحمتکش در تحقق شعارسال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و انکار ناپذیراست.

عمار ایزدیار ضمن تبریک به مناسبت هفته کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای کارگر اظهار کرد: تلاش بی وقفه کارگران شهرداری نقش تاثیر گذاری بر تغییرات شهر و ایجاد رفاه و آرامش شهروندان دارد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه کارگران در طیف های مختلف از زحمتکش ترین مردم در حوزه های خدمات شهری،فضای سبز، حمل و نقل،آتش نشانی، حفاظت و... به صورت شبانه روزی تلاش می کنند، افزود: این عزیزان سعی می کنند بهترین فضا را برای زندگی با نشاط شهروندان آماده کنند.

ایزدیار ضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری بیان کرد: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری است و در سایه زحمات این عزیزان است که عمران و آبادانی و تمیزی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود.

وی تاکید کرد: در شرایط اقتصادی باید هرچه سریعتر به خواست‌ها و نیازهای ابتدایی کارگران توجه شود در غیر این صورت خسارات این بی‌توجهی و غلفت جامعه را فراخواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =