بازدید

شهردار کرج گفت: تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی با دو آیتم سرعت و کیفیت در دستور دوره ششم مدیریت شهری قرار گرفته است.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی عصر امروز (جمعه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) با همراهی معاونین مالی و اقتصادی، فنی و عمرانی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، مشاورین و پیمانکاران پروژه ها در محل در اجرای طرح های کنارگذر مهرشهر و تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی حضور یافت و از نزدیک در جریانِ آخرین اقدامات اجرایی در جهت بهره برداری از آنها تا پایانِ خرداد ماه امسال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حمایت های شورای شهر فضای خوبی برای تکمیل پروژه های عمرانی و توجه به مطالباتِ شهروندان در سطح محلات شکل گرفته است، ادامه داد: انتظار می رود که تاثیر کارهای جهادی و پیگیری ها و نظارت ها به صورت روزانه در چهرهِ شهر مشاهده گردد و هیچ پروژه ای حتی برای مدتی کوتاه نباید تعطیل یا نیمه تعطیل باشد.

شهردار کلانشهر کرج افزود: فاز جدید کنارگذر مهرشهر، تقاطع ماهان – آزادی، پارکرود، تعدادی پارک محله ای، زمین ورزشی، سالن چند منظوره مدیریت بحران، سرای محله و... از جمله پروژه هایی هستند که برای بهره برداری طی دو ماه آینده آماده می شوند و در خصوص پروژه هایِ کلان شهر همچون قطار شهری و بزرگراه شمالی نیز باید پیشرفت فیزیکی مطلوب داشته باشند.

سعیدی خاطر نشان کرد: اقدامات مدیریت شهری کرج در سه حوزه کوتاه، میان و بلند مدت در دست اقدام و پیگیری است که خدمت رسانی به شهروندان در هر سه سطح باید در خور و شایسته باشد و همانطور که قبلاً تاکید شده، امسال باید سالِ گشایش های بزرگ و شیرینی مضاعف کامِ شهروندان باشد و هرگونه نمی شود و نمی توانیم خطوط قرمزِ مدیریت جهادی به شمار می رود.

این مسئول عنوان کرد: مشکلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا، محرومیت های فرهنگی و اجتماعی، فقر سرانه های رفاهی، آبهای سطحی و... در صدر مطالباتِ شهروندان قرار دارند و با دلسوزی و دقتِ نظر اعضای شورای شهر جهت گیری و کلیاتِ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج نیز در جهت رفع این موارد است و مدیران شهری باید با اهتمامِ جهادی برای ارتقای عمران و آبادانی شهری و مانع زدایی تلاش نمایند.سعیدی در پایان گفت که شهرداری کرج باید بتواند تا با تحقق بودجه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی مصوب، نسبت به اجرای طرح ها و پروژه های پیش بینی شده و تکمیل طرح های در دست اقدام توفیق لازم را داشته باشد و  این مهم جز در سایه کار و تلاش مضاعف، بی توجهی به حاشیه سازی ها، تعامل با مجموعه شورای اسلامی شهر و اعتقادِ قلبی به کار جهادی و انقلابی شدنی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =