معاون برنامه ریزی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: پارک علم و فناوری استان البرز، کارخانه تولید ایده‌های نوین است و می‌تواند نقش موثری در تحقق شعار امسال داشته باشد.

به گزارش کرج امروز، حمیدرضا محمدی در بازدید از پارک علم و فناوری استان البرز، با یادآوری همکاری پارک علم و فناوری استان با مجموعه مدیریت شهری طی سال های اخیر، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت این همکاری شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی همچنین از سیاست‌گذاری شورای ششم در راستای هوشمند سازی شهر و رسیدن به شهری هوشمند یاد کرد و افزود: طرحی نیز از سوی شورای شهر در ماه گذشته با موضع استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در اماکن فرهنگی و آموزشی از طرف شهرداری‌ها برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان مطرح شده که نشان دهنده عزم مدیریت شهری جهت تحقق سیاست های خود در این دوره است.

توجه به نخبگان و حمایت مدیریت شهری از پایان نامه‌های دانشگاهی و راه اندازی کارخانه نوآوری در استان نیز از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری در زمینه نزدیک کردن کرج به شهری هوشمند بود که معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج به آن اشاره کرد و گفت: شهرداری کرج برای همکاری با پارک علم و فناوری البرز در راستای توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناوری عزم جدی دارد.

محمدی اضافه کرد: امید است در سال جاری که نامگذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای اشتغال آفرینی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته است، همکاری و تعامل مدیریت شهری با پارک علم و فناوری استان بیش از پیش باشد و شاهد اجرای طرح‌های عظیم در این زمینه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =