خاکبرداری

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از حمل بیش از هزار سرویس مخلوط و راکفیل برای پروژه‌های عمرانی شهر خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری بین بخشی با سازمان عمران شهرداری صورت گرفته است.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و با اشاره به اینکه حمل این میزان سرویس مخلوط و راکفیل با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج انجام‌شده است، افزود: هدف از انجام این مهم، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و بهره‌مندی شهروندان از خدمات، است.

وی بابیان اینکه عوامل و کارشناسان با استفاده از تجهیزات سازمان، عملیات خاک‌ریزی پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهر را انجام دادند، اظهار داشت: تاکنون حمل بیش از هزار سرویس مخلوط و راکفیل صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با یادآوری این موضوع که سازمان پسماند همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با سایر سازمان‌های مدیریت شهری دارد، عنوان کرد: این تعامل و همکاری از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کرده و نقش بسزایی در سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی در کنار ارتقای کیفی پروژه‌ها دارد.

وی در تشریح ادامه این تعامل خاطرنشان کرد: در جهت حفظ سرمایه خاک و استفاده بهینه از فرصت‌های به وجود آمده، در هنگام خاک‌برداری، خاک نباتی مرغوب جهت استفاده در پروژه‌های فضای سبز در اختیار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =