عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: با تاکید اعضای شورا و شهردار محترم، تعرفه تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها مربوط به میزان جرایم تخلفات ساختمانی میبایست متناسب با تغییرات عوارض و بهای خدمات تعدیل شود که در این ارتباط لایحه ای جهت ارسال به شورا آماده و ارسال شد.

عباس سعیدی کیا در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: پس از تصویب و ابلاغ عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ توسط شورای اسلامی شهر، با تاکید اعضای محترم شورا و شهردار کرج تعرفه تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ مربوط به میزان جرایم تخلفات ساختمانی میبایست متناسب با تغییرات عوارض و بهای خدمات تعدیل شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس معاونت معماری و شهرسازی ومعاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج و مدیران ذیربط ضمن تشکیل جلسات متعدد تخصصی و کارشناسی در این زمینه اقدام به تهیه و تنظیم لایحه تبصره ۱۱ کرده که نتیجه برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج اظهار داشت: این لایحه با هدف افزایش بازدارندگی از وقوع تخلفات ساختمانی تنظیم شده و شهرداری در نظر دارد در چارچوب وظایف قانونی و در راستای صیانت از طر ح تفصیلی با استفاده از ظرفیت ماده صد قانون شهرداری انگیزه تخلف در سازندگان واحدهای ساختمانی را کاهش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =