• ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
  • کد خبر: 80722
محمدرضا خسروی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برخورد با تعدادی از مراکز غیر مجاز جمع‌آوری ضایعات در شهر خبر داد و گفت: این مراکز شناسایی و پلمپ می‌شوند.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: با دستور دادستان محترم و همکاری عوامل محترم انتظامی، با تعدادی از مراکز غیرمجاز جمع‌آوری ضایعت برخورد قانونی صورت گرفت.

این مسئول بابیان اینکه برخی از مراکز غیرمجاز ضایعات اقدام به به‌کارگیری اتباع بیگانه می‌کنند، عنوان کرد: با هماهنگی پلیس امنیت و ستاد ساماندهی اتباع بیگانه، این افراد شناسایی و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

 خسروی با اشاره به اهمیت تفکیک از مبدأ گفت: مراحل قانونی انتخاب پیمانکار تفکیک انجام‌ گرفته است و طی روزهای آتی با معرفی پیمانکار منتخب، تمامی این مراکز غیرمجاز در سطح مناطق دهگانه کرج شناسایی و پلمب خواهند شد.  

نخاله‌های ساختمانی را در زمین‌های خالی رها نکنید

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه انباشت روزافزون خاک‌ و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر نازیبا ساختن چهره شهر، برای شهروندان نیز ایجاد مشکل می‌کند، گفت:  این مسئله به‌ویژه در زمین‌های خالی و حاشیه بزرگراه‌ها برای مردم و مدیریت شهری چالش‌ برانگیز شده است.

وی افزود: با وجود اینکه بارها اطلاع‌رسانی شده که شهروندان خاک ‌و نخاله‌های ساختمانی را به مرکز دفن حلقه دره انتقال دهند، اما متأسفانه شاهد رها کردن آن‌ها در حاشیه بزرگراه‌ها و زمین‌های خالی هستیم. 

خسروی عنوان کرد: با همت واحد خاک و نخاله و همچنین گشت کنترل و نظارت، اقدامات قابل‌توجهی در خصوص ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی صورت پذیرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =