احسانی نژاد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: تورهای «پروژه گردی» ویژه اصحاب رسانه با هدف انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... برگزار می‌شود.

حامد احسانی نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: در راستای تحقق جهاد تبیین، اطلاع رسانی شیشه‌ای و توجه به تاکیدات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت ارائه گزارش عملکرد به شهروندان، تورهای«پروژه گردی» با حضور اصحاب رسانه در سطح مناطق و سازمان‌های تابعه مدیریت شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: اصحاب رسانه و خبر در شنبه آتی (۲۴ اردیبهشت) در نخستین قدم از تورهای پروژه‌گردی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری حضور خواهند یافت و در کنار رییس سازمان، از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته و فعالیت‌های جاری با ذکرِ توضیحات ریالی خواهند بود لذا در این شرایط قضاوت مناسب تری از عملکرد دوره ششم مدیریت شهری شکل می‌گیرد. 

به گفته احسانی نژاد، در این شرایط فضای رقابتی در بین مناطق و سازمان‌های تابعه مدیریت شهری کرج در جهت تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان شکل می گیرد و با توجه به حضور دوره‌ای اصحاب رسانه به عنوان چشم و گوش جامعه در محل طرح‌های عمرانی و خدماتی، می‌کوشند که اخبارِ امیدوارکننده ای از حوزه آنها اطلاع رسانی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =