بازدید

شهردار کرج از افتتاح فاز سوم کنارگذر مهرشهر و زیرگذر ماهان – آزادی در آینده ای نزدیک با ارزش تقریبی ۲۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی صبح امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) با همراهی علی سلطانی مقدم معاون مالی و اقتصادی، محمدرضا احمدی نژاد معاون فنی و عمرانی، علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، پیمانکاران پروژه ها و مشاورین از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی احداث فاز سوم کنارگذر مهرشهر و زیرگذر ماهان – آزادی بازدید به عمل آورد و خواستار تسریع در روند تکمیل طرح های نیمه تمام با اولویت کیفیتِ مطلوب اجرایی شد.

وی گفت: قرارداد فاز سوم کنارگذر مهرشهر از بلوار دانش تا خیابان شهید مسیح پاکدل به ارزش ۹۰ میلیارد تومان و طول تقریبی ۱۷۵۰ متر در اواخر دوره گذشته مدیریت شهری منعقد گردید اما کلیه مراحل اجرایی و تخصیص اعتبارِ آن طی ۹ ماه گذشته صورت پذیرفت و پیش بینی می شود که ظرف یک ماه آینده تا خیابان چمن یکم آماده بهره برداری شود.

شهردار مرکز استان ادامه داد: در فاز چهارم پروژه که مقدمات آن مهیا شده، طرح از خیابان چمن یکم مهرشهر تا فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام امتداد خواهد داشت که تاکید استاندار محترم و اعضای محترم شورای شهر نیز تسریع در عملیاتی شدن آن است و تاکنون بالغ بر ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل فازهای سه گانه آن صرف شده است.

کاهش ترافیک خیابان شهید بهشتی با بهره برداری از زیرگذر ماهان – آزادی

سعیدی در خصوص زیرگذر ماهان – آزادی با بیان اینکه اعتبار سنگینی جهت رفع معارضین تاسیساتی اعم لوله های فاضلاب، آب، گاز و غیره هزینه شده است، گفت: این پروژه به طول ۶۰۰ متر در دو لاین رفت و برگشت احداث می شود و با بهره برداری از آن بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی کاهش می یابد.

شهردار کرج سرجمع اعتبار هزینه شده جهت احداث و تکمیل زیرگذر ماهان – آزادی که مسیر دسترسی از مرکز شهر به سمت باغستان را تسهیل می نماید، ۱۳۰ میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد: از صبوری و همراهی کسبه محترم و همسایگان پروژه که در طول اجرای کار صبوری و همراهی داشتند، صمیمانه قدردانی می نمایم و مدیران با نظارت مستمر باید مانع از تعطیلی و توقف پروژه های جاری شوند.

سعیدی در پایان خواستار نظارت مستمر و سرکشی از پروژه ها و نظارت جدی تر بر عملکرد پیمانکاران شد و گفت که با مانع زدایی و رفع مشکلات حقوقی، مالی و اداری طرح های در دست اقدام باید بستر تکمیل و بهره برداری از آنها مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =