غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت که با تاکید شهردار و اعضای شورای شهر در راستای تحقق عدالت پرداختی و صیانت از منافع شهرداری، کارکرد ماشین آلات این حوزه به صورت هوشمند مدیریت، رصد و محاسبه می شود.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ مدیریت شهری و با هدف نظارت بهینه و تحقق عدالت پرداختی و در راستای سیاست های شهردار و اعضای محترم شورای شهر، مدیریت و نظارت بر عملکرد ماشین آلات و طبیعتاً پرداختی به آنها بر اساس سامانه ای وی ال AVL صورت می پذیرد.

وی افزود: با ظهور سیستم های هوشمند در حوزه مدیریت عملکرد ماشین آلات، طبیعتاً بسیاری از اشکالات گذشته در نحوه محاسبه کارکردها و پرداخت ها وجود نخواهد داشت و روندی شفاف تر، نظارت پذیرتر و عدالت محورتر را شاهد خواهیم بود که این مهم با سیاست های دوره ششم مدیریت شهری کرج نیز سازگاری دارد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری کرج یکی از کلانشهرهای کشور به شمار می رود و حجم ماشین آلات عمرانی و خدماتی آن قابل توجه است، استفاده از نیروی انسانی جهت نظارت بر کارکرد آنها و محاسبه میزان پرداختی بر حسب عملکرد روندی زمانبر و پیچیده بود که اکنون با استقرار سامانه هوشمند، این فرایند با پشتیبانی نرم افزارهای الکترونیکی و با کمترین انحراف صورت می گیرد.

رضوانی الوار در پایان از ارتقای بهره وری، نظارت و شفافیت به عنوان دستاوردهای استقرار این سامانه هوشمند یاد کرد و گفت: این سامانه به ویژه در مواقع بحرانی به آرایش بهتر ماشین آلات و مانورِ بهتر خدمت رسانی به شهروندان و اطلاع دقیق از عملکرد ماشین آلات در مواجهه با ماموریت های محوله کمک شایانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =