مصطفی خدابین

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از اجرای عملیات بهسازی درز انبساط پل سوم خرداد در راستای تامین امنیت تردد شهروندان خبر داد.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با کرج امروز، با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح پل سوم خرداد یکی از مهم ترین و پرتردد ترین معابر شهری است، عنوان کرد: پل‌ها به جهت تردد شبانه روزی خودروها و نیروی وارده حاصل از بارهای دینامیکی و قرارگرفتن در شرایط جوی مستقیم بدون هیچ پوشش محافظی، نیازمند مراقبت همیشگی است.

خدابین عنوان کرد: در راستای تامین امنیت تردد شهروندان عملیات بازسازی و ترمیم درز انبساط این پل طی روزهای گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه درز انبساط پل یک فاکتور مهم در عملکرد سازه پل به شمار می‌رود، تصریح کرد : وقتی درزها انبساط عملکرد مناسب خود را از دست بدهند، می‌توانند مشکلات عملکردی سازه‌ای به وجود آورند که در این راستا همواره نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

وی تعمیر و نگهداری از بناهای احداث شده قبلی از قبیل پل‌ها، پیاده‌روها و معابر اصلی و فرعی را از اقدامات پایداری شهری برشمرد و گفت: حوزه عمران منطقه با همکاری حوزه معاونت فنی و عمرانی مرکز با بکار گیری تیم کارشناسی و برنامه ریزی مدون، بهسازی و ایجاد اصلاحات لازم را در برنامه کاری خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =