خسروی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از سم‌پاشی مرکز دفن حلقه دره خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور کنترل آفات و مبارزه با حشرات موذی صورت گرفت.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و افزود: با نظر کارشناسان و متخصصان واحدHSE سازمان و با به‌کارگیری از سموم مجاز به‌صورت ترکیبی، مرکز دفن و پردازش حلقه دره سم‌پاشی شد.

این مسئول اضافه کرد: سم‌پاشی این مرکز جهت کنترل آفات و مبارزه با حشرات موذی و با در نظر گرفتن ملاحظات زیست‌محیطی به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

خسروی ادامه داد: با توجه به مأموریت سایت حلقه دره، سم‌پاشی و حذف آفات احتمالی به‌منظور پیشگیری از رشد و انتقال عوامل بیماری‌زا تحت نظارت کارشناسان انجام می‌گیرد.

نظارت مستمر بر حمل و پردازش پسماندهای بیمارستانی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از دیگر اقدامات واحد HSE سازمان به نظارت مستمر بر حمل و پردازش پسماندهای بیمارستانی اشاره کرد و گفت: به‌منظور نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و رعایت ضوابط زیست‌محیطی و الزامات ایمنی، کارشناسان HSE سازمان از تمامی خودروهای حمل پسماند عفونی و عادی بیمارستان‌ها در محل بارگیری واقع در بیمارستان‌ها و  همچنین از نحوه انتقال آن‌ها به مرکز دفن حلقه دره بازدید می‌کنند.

این مسئول با اشاره به حساسیت موضوع پسماندهای بیمارستانی اضافه کرد: تمامی خودروهای حمل پسماند عفونی و عادی بیمارستان‌ها از محل بارگیری تا لحظه حمل و تحویل به مرکز دفن و پردازش حلقه دره تحت نظارت سازمان قرار دارد و مواردی اعم از کارت سلامت رانندگان، ایمنی و وضعیت بهداشت خودرو، وسایل حفاظت فردی عوامل و غیره به‌صورت مستمر بازدید و پایش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =