بازدید شبانه شهردار ماهان آزادی

شهردار کرج شامگاه دیروز با حضور در کارگاه پروژه زیرگذر ماهان – آزادی، ضمن بازدید از آخرین مراحل تکمیل این طرح عمرانی – ترافیکی، نکاتی را جهت تسریع کار متذکر شد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی با همراهی محمدرضا احمدی نژاد معاون فنی و عمرانی و علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج شامگاه دیروز (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) در محل کارگاه پروژه زیرگذر ماهان – آزادی که طبق وعده قبلی در خرداد ماه به بهره برداری می رسد، حضور یافت و ضمن خداقوت گویی به عواملِ طرح و تذکرِ مواردی، خواستار تسریع در روند کار به منظور آماده سازی پروژه جهت استفاده شهروندان شد.

شهردار کلانشهر کرج خطابِ به مدیران شهری حاضر در بازدید گفت که سرعت و کیفیت در روند اجرای پروژه های عمرانی باید به جد مد نظر قرار گیرد و هیچ کدام فدای دیگری نشود.

همزمان با بازدید نظارتی شهردار، روند آسفالت ریزی در لاین های رفت و برگشت تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی که مجموع هزینه های صورت گرفته برای احداث و بهره برداری از آن بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان می باشد، آغاز گردید.

مصطفی سعیدی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: در راستای آماده سازی پروژه اقدامات و پیگیری های زیادی در جهت رفع معارضین اعم از لوله های گاز و فاضلاب و سایر تاسیسات شهری صورت گرفت و بر اساس تاکید اعضای محترم شورای شهر مقرر شد تا با تزریق اعتبار لازم پروژه برای بهره برداری در خرداد ماه مهیا شود.

وی افزود: این پروژه در کاهش ترافیک در خیابان شهید بهشتی و هسته مرکزی شهر تاثیر بسزایی خواهد داشت و دسترسی شهروندان از جهانشهر و گوهردشت به سمت باغستان و غرب شهر را تسهیل می نماید، فاز سوم کنارگذر مهرشهر نیز دیگر پروژه ای است که با تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ۹ ماهه گذشته طی ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =