مسعود محمدی

رئیس کمیسیون عمران ،حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ویژه در شهرهای بزرگ و شلوغ یکی از راهکاری کاهش ترافیک و آلودگی هوا به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی اظهار کرد: عدم تمایل شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس دلایل متعدد و بی شماری از جمله عدم پوشش تمام نقاط شهر ، زمانبر بودن استفاده از اتوبوس همچنین زمان انتظار نامشخص و فرسودگی ناوگان از مواردی است که موجب شده تمایل به استفاده از وسایل نقلیه شخصی بیشتر باشد.

رئیس کمیسیون عمران ،حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا اقداماتی همچون راه اندازی و استفاده از اپلیکشن‌ها جهت مشخص بودن مدت انتظار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس، تسریع در بازسازی و اورهال اتوبوس‌های فرسوده و اضافه نمودن اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی می‌تواند گره گشا باشد.

محمدی بیان کرد: با توجه به جلسات متعدد در خصوص کمبود و فر سوده بود ن اتوبوس‌ها وضعیت واگذاری اتوبوس‌های خریداری شده و همچنین  بازسازی به کدام محله رسیده و استفاده شهروندان از آن‌ها چه زمانی است.

عضو شورای اسلامی شهرکرج  با بیان اینکه این موارد باید اولویت سازمان حمل و نقل بار و مسافر باشد، افزود: برای کارآمدی حمل و نقل مسافران درون شهری نیاز به مولفه‌هایی همچون کاربری آسان، کارآیی بلند مدت عاری از آلایندگی زیست محیطی منطبق با استانداردهای روز وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =