باغ آلو

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: باغ پارک خرمالو با مساحت پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع در محله زینبیه تکمیل و همزمان با دهه کرامت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: باغ پارک خرمالو با مساحت پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع در محله زینبیه تکمیل و در دهه کرامت به بهره برداری می‌رسد.

شریف کاظمی با اشاره به تکمیل روند ساخت این پارک گفت: اجرای ۳۳۵ متر جدولگذاری، یک هزار و ۵۰ متر مربع کف پوش نوستالیت، ۱۶۰ متر مربع آجر قزاقی همچنین اجرای۱۵۰ متر مربع سیمانکاری اولیه در این پروژه صورت گرفته است.

وی سه هزار مترمربع سنگ کاری و احداث ۶۵ متر سرویس بهداشتی همچنین کاشت ۴۰۰ اصله نهال و کاشت ۷۵۰ متر مربع درختچه را از دیگر اقداماتی برشمرد که در این پروژه انجام شده است.

این مسئول از ۲۰۰ متر مربع کف پوش، ۱۰ عدد ست تندرستی ، پنج میز شطرنج بتنی، یک آبخوری بتنی و وسایل بازی کودکان به عنوان دیگر امکانات این باغ پارک نام برد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج افزود: احداث باغ پارک خرمالو یکی از پروژه‌هایی است که مدیریت شهری کرج در پاسخ به مطالبات مردم منطقه پیش برده و تا پایان مرداد ماه شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود. .

این مسئول توضیح داد: با بهره‌برداری از این پارک، شاهد افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای زیبایی بصری شهر و افزایش رضایت شهروندان از مدیریت شهری خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =