علی رضا رحیمی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: روابط عمومی‌ها با تکیه بر دانش عمیق و بسیط و هنر خلاقانه و کاربردی در شکل ‌گیری ارتباط چند سویه مؤثر و سالم بین ر سانه و مردم در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با تکیه بر دانش عمیق و بسیط و هنر خلاقانه و کاربردی در شکل ‌گیری ارتباط چند سویه مؤثر و سالم  بین ر سانه و مردم  در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اطلاع رسانی برای مخاطبان و مردم  که از سطح آگاهی و دانش مناسب برخودار است و به خاطر وجود افراد مختلف با ایده‌ها و تفکرات متفاوت مشکل‌ترین کار روابط عمومی هاست چون پاسخگویی به نیازهای آنان و راضی نگه ‌داشتن این قشر عظیم انسانی کاری بس دشوار، مشکل و طاقت فرسا است.

رحیمی با اشاره به اینکه جهاد تبیین را ه تعالی و پیشرفت مادی از بیراهه‌ها و کج راه‌ها جدا می‌کند، افزود: این وظیفه روابط عمومی است که واقعیت‌های شیرین و تلخ را در حوزه های ارتباطی و روابط عمومی مدیریت کند و می‌تواند خنثی کننده افکار عمومی و جریان های شهری و کشوری شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی جهاد تبیین است همانطور که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به آن بصورت ویژه پرداخته است و با تمکین جهاد تببین از زوایای مختلف به آن پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =