• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر: 80814
روابط عمومی

قائم مقام شهردار کرج گفت: عشق، تعهد و علاقه مندی به کار است که باعث شده پرسنل روابط عمومی شهرداری طی سال‌های گذشته علی رغم محدودیت‌ها به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس میری در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با هدف تقدیر از روابط عمومی‌های برتر مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه سال گذشته ویروس کرونا یکی از همکاران پرتلاش و زحمتکش روابط عمومی را از ما گرفت.

وی توضیح داد: مرحوم جواد سعیدی جزء همکارانی بود که سالیان سال برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سایر حوزه‌ها تلاش کرده بود.

وی افزود: یاد این عزیز و همه سنگربانان و پاسبان عرصه اطلاع رسانی در مجموعه مدیریت شهری که به هر طریق جان خود را از دست داده و آسمانی شده‌اند را گرامی می‌داریم.

این مسئول  با بیان اینکه همکاران فعال در حوزه روابط عمومی مطالبات و انتظارات به حقی دارند، تاکید کرد: باید لوازم، امکانات و ابزار مورد نیاز در اختیار روابط عمومی مناطق، سازمان‌ها و ...قرار بگیرد تا این عزیزان بتوانند وظیفه اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری را به بهترین شکل انجام دهند.

میری اضافه کرد: عشق، تعهد و علاقه مندی به کار است که باعث شده پرسنل روابط عمومی شهرداری طی سال‌های گذشته علی رغم محدودیت‌ها به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت روابط عمومی باید منطبق با مسائل روز پیش برود، تاکید کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی وظیفه اطلاع رسانی جامع، آگاهانه و به روز را به عهده دارد، باید متناسب با رویدادها و اتفافات به روز اطلاع رسانی داشته باشد.

میری افزود: هنر متعهدانه روابط عمومی در دوران دفاع مقدس نمود پیدا کرد و افراد با حداقل امکانات بیشترین تولید محتوا را داشته باشند.

وی گفت: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است و روابط عمومی شهرداری کرج هم باید در این راستا باید فعالیت جامعی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =